Elma-63 Selam kızlar doğum tahmini haziran sonu veya temmuz başlarında olan varmı benim gibi ve cinsiyetleri nedir acaba ? 🤰
Sermec27 Elma-63 aslında 1 temmuz son adet tarihine göre ama hem sezeryan hem de riskli gebe oldugum için 37 de alınacak inşallah tahmini 10 15 haziran arası oğlum olacak inşallah 🤲 🥰
Cansuve Elma-63 ben 🙋🏼♀️ Haziran 26 gibi bekliyoruz, tabi hiç belli olmaz:) cinsiyeti ikili testte öğrenmiştik, kızımız olacak ☺️
yesilkahve Haziranın ortalarından sonuna doğru olabilir doğumum öyle bekliyorum en azından 😄 oğlum olacak
Elma-63 Elma-63 yesilkahve maşallah allah sağlıkla kucağına alsin canım 🤲❤ bende haftaya öğrenicem cinsiyeti ınsalalh çok heyecanliyim
Elma-63 Sermec27 canım son adetin ne zamandı benimki 27 eylüldü doğum tahminim 3 veya 4 temmuz maşallah turkiyede doktorlar cinsiyeti gördüm hemen söylüyorlar burda zamanı gelmeden ağzını acmiyorlar
yesilkahve Elma-63 inşallah öğrenirsin beklerken insan çok sabırsız oluyor 😇 çikolata muz ye, su iç hastanede beklerken yürü açsın hemen
Sermec27 Elma-63 24 Eylül canım 13 te kızı andırıyor demşti doktorum 17 de kesin erkek oldugunu öğrendik ilk dogumum sezeryan ve önceki oğlum melek oldugu için doktorum 37 de alacak yani 10 15 haziran arası alır muhtemelen
Damlae16 Elma-63 temmuzun 14 ü görünüyor ama inşallah 15 inde olur benim de doğum tarihim 15 temmuz annesiyle aynı olsun kızım 🥰❤️
selinberk 30 haziran adet tarihime göre ama erken de olabilir tabi.Hayırlısıyla bir oğluşum olucak 🙏🏻 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi arkadaşlar 🙏🏻💙
Miumiu Elma-63 Benim de Temmuzun ilk haftası gibi görünüyor Allah nasip ederse🙏🏻 Oğluşum olucak inşallah🧿💙🥰
Elma-63 Miumiu maşallah canim saglikla kucagina al inslalah benimde temmuzun ilk haftası ama cinsiyeti daha söylemedi doktor haftaya terminim var ınslalah söyler çok merak ediyorum ya 🤰🤰