Purpura26 Sabah içtim ilk defa.Dün vermişti doktorum. İshal,bulantı,kusma,mide krampı başladı. Hapın yan etkilerinde yazıyor bunlar. Hapı daha içmicem. Ama bu etkiler ne zaman geçer? 10 gün sonra randevum var tekrar doktor belki başka demir ilacı yazar
Beyzan Purpura26 hangisini verdi doktor bana gyno Ferro sanol verdi çok kötü yaptı midemi. şimdi sidefer kullanıyorum biraz pahalı ama midemi rahatsız etmedi ama demir ilacını ihmal etmeyin çok önemli doğum sonrası kansızlık annede çok ciddi sıkıntı yaratıyor. Ulaşabiliyorsaniz mesaj atın ilacı önersin zaten çoğu reçetesiz satılıyor gerekirse sağlık ocağı yazsın 10 gün ilaç içmemek için uzun bir süre
Ozge20ulu Purpura26 bana kabızlık yaptı 😞sonda kestim içmeyi sonraiki güne bir iç dedi doktorum Ama nafile ilacı değiştirdik İçtiğim sürece dokunuyosa geçmiyor 😞
SeymaK Purpura26 ben gyno fero içiyorum hiç yan etkisi olmadı sadece dışkıda siyahlık oluyo o da herkeste oluyomuş size yan etkiler olduysa doktorunuzla görüşün farklı bi demir ilacı yazar
Purpura26 Beyzan Bana yazdığı da gyno Ferro. Şuan ki etkisi bir geçse diğer ilacı hallederim bir şekilde. Kaçıncı haftada başladınız acaba demir ilacıns? 13+5im ben
nev_hena Benim midem hassastır bir de özellikle ilaçların yan etkisini çat diye görürüm maalesef. Neyse doktorum akşam kullan dedi akşam yemeğinden önce, 1 saat sonra yemek ye dedi. Herhangi bir sorun yaşamadım. 2 saat önce aldığımda midem bir nahoş oluyor mesela. Ama aç karnına alınca emilimi daha iyi oluyormuş. Doktorunuza sorun akşam yemeğinden önce alsam olur mu diye. Belki bir faydası olur bilmiyorum. 🌸
Beyzan Purpura26 12 de başladım ikili teste gittiğimde folik asit bırakıp yeni ilaç yazdı. Ben demir ilacınin böyle yan etkileri olduğunu bilmiyordum. Şiddetli kusmam vardı. Burda anneler yazmıştı yan etkisi var diye. Doktoru aradım sidefer verdi şimdi rahatım şükür yalnız gyno Ferro Bulantı yapsa da çok işe yaradı bende 13 olan demir değerimi 3 haftada 21 yaptı
Purpura26 Beyzan Ben de şimdi görüştüm. Sidefire önerdi sanırım bu damla şeklinde. Sigorta karşılıyor mu acaba ? Eğer karşılıyorsa aile hekimime yazdırıyım. Karşılamıyorsa eczaneden alıcam 95 tl gibi bir fiyatı varmış
Beyzan Purpura26 yok damla olan bebekler için olanı SGK karşılamıyor 100 TL ye aldım eczaneden inan içime oturdu ama ne yapalım sağlık olunca 🤷🏻♀️
Beyzan Fatma_7 17 haftalık oldum demiri bırakınca kusma kesildi bulantı ve mide yanması vardı şimdi gaviscon içiyorum. Bulantı geçti yanma da azaldi yenj yeni hayat normale dönüyor benim icin
Purpura26 Ozge20ulu Valla ikisi de çok zor. Sadece ishal olsa neyse mideme kramplar girdi kımıldayamadım bir an
Ozge20ulu Purpura26 aynen canım ben hayatımda kabız olmadım hamilelikte tek sıkıntım su demir ilacı😞sende sor doktoruna değiştirir belki iyi gelir
Purpura26 Ozge20ulu Görüştüm başka ilaç önerdi. Bakalım onu alcam yarın. Sen de bol bol sıvı tüket komposto falan yap iç her gün şifa olur inşallah
058elf Purpura26 canım feramat kullanıyorum ilk zamanlar kabızlık yaptı ama şu an bi sıkıntısı yok, akşam yemeğinden 1 saat önce alıyorum yemek başında da decavit var onu kullanıyorum
Purpura26 058elf Bananda decavit vermiş bugun midem çok kötü olunca onu içemedim. Aç karnına içince mi dokundu acaba demir ilacı dersin. Doktora mesaj attım sidefer kullan dedi