14+2 deyim. Gebelikten önce sürekli birşeyler yerdim kiloluyum da. Ama hamile olduğumu öğrendikten sonra nedense hiç birşey yiyemiyorum. 5 kg verdim hamileliğin başından beri.
Çorba içsem doyuyorum tatlı kuruyemiş vs hiç birşey sürmüyorum ağzıma. Normalde ağzım hiç boş durmazdı. Şuan da bebiş için yiyip içmek istiyorum ama hiç birşey yiyemiyorum bu durum neden olabilir acaba ne yapmam lazım 😔