Kaktus48 Kızlar bugün doktora gittim betahcg 313 çıktı. Perşembe tekrar kan vericem. Boyle olup yükselen var mi acaba. Sat 17 aralik
Minikbebek25 Kaktus48 iki günde %60 artış olması önemli iki gün sonra tekrar kan ver inşallah sağlıklı ilerler
Sedamurat Kaktus48 benim 83 dü bidahada kan vermedim 1 hafta sonra gittim keseyi gördük çok şükür yükselir hayırlısıyla kuzum hiç aklına getirme
kubr_pak Kaktus48 Bende 313 ile öğrenmiştim hamile olduğumu, şu an 22+6 günlük hamileyim Allah’ıma şükürler olsun ki 🙏🏻❤️
KucukkAnne [silindi] Merhaba siz 336 da keseyi gormussunuz cok guzel ama 3091 di benim kese gorunmuyo dedi nedeni ne olablir acaba ?
Minikbebek25 Kaktus48 yükselir Allah’ın izniyle ben bı kere kan verdim sonra çok geç gittim keseyi gördüm kalp atışını duydum stres yapma inşallah güzel haber alırsın
Nurpak04 Kaktus48 Canm sen içini ferah tut yükselir ınşallah. Ben ilk ögrendigimde 5 ocakta beta 32 çıkmıştı. 1 hafta sonra 13 ünde 513 çıkmıştı. Bugün de gittik keseyi gördük çok şükür.
kubr_pak Kaktus48 Adet olacağım gün eczaneden test alıp yapmıştım, çift çizgi çıktı baya belirgin sonra hemen kan testine gittim 313 çıkmıştı betam
Havvauzgunn Kaktus48 ben 56.72 de öğrendim iki güne bir kan vermemi istedi doktorum 2000 olunca yanıma gel dedi gittim ve adetim 13 gün geçikmişti en son adetim 20 ekim ama 6 kasımda bebek tutmuş
Nurpak04 Haticecakirr Valla canım normalde bugün kontrole giderken ben 7 haftalık zannediyordum ama değilmiş 😄 doktor keseye baktı 4 - 5 haftalık dedi. Kalp atışını o yüzden duyamadık ama keseyi gördük
[silindi] KucukkAnne yok ben 336ydı en son yükseldi anlamında söyledim. Ondan sonra bidaha kan vermedim 1 hafta sonra gittiğimde keseyi gördüm. Doktor keseyi görmezsem kan verirsin dedi görürsem istemiyorum kan dedi bidaha kan vermedim