Kızlaar herkese merhabaa duan cok heycanlıyım ellerim titreyerek yazıyorum resmeeen :)
bundan 1 bucuk ay önce kurtaj olmak zorunda kaldım şimdi de doğurgan dönemimin üstünden 14 gün geçti bugun koyu kahverengi bi akıntı oldu adetime daha 5 gün var sizce yerleşme kanaması olabilir mi hamilelik testi yapsam sonuç doğru çıkar mı ?