yusufbebekk447 MerveKaya38 benim de 15 .haftada hiççç çıkmadı .armut kadar bir şişlik vardı göbek bölgemde çok minik .benim 22 de falan göbek oluşmaya başladı .ve şu an 35.hafta karnı küçük olan biri için söylüyorum benim bile 20 lerde çıktı.
momsboys MerveKaya38 canım benimde yoktu 18+3 oldum birden minnacık çıktı ve hareketleri başladı. Ne kadar gec cıkarsa o kadar iyi şanslıyız işte çatlama riskimiz az olur
Sermec27 HTbebek genelde gaz oluyor canım ilk gebelikte hemen belli olmaz 12 hafta cok zor hemen cıkıp baya büyük görünmesi bir de daha 15 gr bebek kendini öyle hemen belli etmez 🥰
HTbebek Sermec27 doğrudur tabi evet, bide cok fazla su içiyorum oda etkiliyor belki sabahları daha az oluyor karnım çünkü
Ortmenanne16 MerveKaya38 tatlım 20den sonrası da ne kadar büyüyor ya çatlıyorummmm eyvah diye düşüneceksin şimdiden takma kafana bunları 🙏🙏
Sermec27 HTbebek muhtemelen öyledir ilk gebeliklerde özellikle zayıfsan ve iç karnın darsa 18 den 19 dan önce cok belli etmiyor kendini 🥰