Fundogan hemen hemen her şey tamam canım şubatta gidip beşik puset bebek bezi deterjan pişik kremi şampuan losyon falan alacam ve bitiyor ihtiyaçlar inşallah 🤗 ama ben bebek arabasını doğum sonrası almayı düşünüyorum birde öyle çok gereksiz şeyleri de almadım çünkü kırkım çıktıktan sonra taşınacağız temel şeyleri aldım