Aysbgr Koray bey var Yüzyıl hastanesinde ona gidiyorum çok memnunum alanında çok iyi bir doktor, her zaman aydınlatıcı konuşuyor. Hamileliğimin başında Cemal beye gidiyordum hiç memnun kalmadım hamilelikle ilgili sorduğum bir soruya tersleyici cevap verdi o an soğudum çünkü yeterli bilgilendirmiyordu o yüzden doktorumu değiştirdim. Koray bey bu hastanede en iyi doktor diyebilirim.