Merkez Prime Bülent beye gidiyorum ilk oku gebeliğimde Ergün beye gittim ilkinde evet çok memnundum ama ikincisinde hiçde memnun kalmadım rısklı gebelıgım olduğu halde çokta umursamadı doğumum bayramın son günü idi gelmedi veya gelemedi ama sonrasında da ilgilenmedi ki ard arda aralıksız 2 doğum için peş peşe hep ona gittim şimdi Bülent beye gidiyorum çoook memnunum başında keşke Bülent hoca ile karsılassaymısım Ergün beyin sadece adı var keyfi davranmayı çok seviyor