Mrsteking Bende 35+3üm henüz Doğumla ilgili hiçbir şey konuşmadık doktorla beklemedeyim nasıl bir süreç olacak sadece kendi araştırdığım kadar biliyorum 😏😔
Hilalbutak Bizde 34+1 de gittik bebeğim 2350 kg’du. Bugün 36+0 yeniden gideceğim ilk kez nst ye gireceğim. Sancım varmı bilmiyorum sadece çok hateketli ve geceleri sanki üşütmüşüm gibi bir ağrı oluyor karnımda . Ama normal olduğunu düşünüyorum. 37 de de çatı muayenesi olacak normal olsun istiyorum ama nasip umarım vaktinde sağlıcakla gelir , herkes için aynı dileklerimle☺️
Hilalbutak mavikelebek_ nst ye gireceğim şimdi hastanedeyim , kilosu olarak 2460 olmuş kilo alımı yavaşlamış çok iri bir bebek olmayacakmış , 2500 ile 3200 maximun dedi 🤷♀️😕
Patak Bende 35+4 oldum bugün. Kontrolde 2700 gram dedi. Haftasıyla uyumluydu ama henüz gün vermedi. Haftaya çatı muayenesi olacak
mavikelebek_ Patak ilk gebelikse gün vermek için erken evet Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
mavikelebek_ Hilalbutak cnm sağlıklı olsunda kilonun önemi yok sıkma canını bol bol kaşar peynir ye tereyağlı pekmez kavur ye bol bol muz ye 😘
ThinkerTubi Bu gün kontrole gittik biz de 35+1, 2340 gramdı. Birazcık zayıf bir kız, o nedenle gelişiminin nasıl devam ettiği, doğum şeklini belirler dedi. 37. Hafta çatı muayenesi yapacağını söyledi. Bakalım hayırlısı.
ThinkerTubi Dilekanne 2500 civarı normal ama bebim bebdğimin karın bölgesi küçük, o nedenle farklı şekilde yorumluyo doktor, kilo aslında çok önemli değil
Fatmaaygzr 34+3te 2700 gramdik 38. Haftada doğum olacak gebelik şekerimden dolayı inşallah hepimize çok kolay bı doğum nasip olur🤗