mavikelebek_ sizden tam bir hafta geriden geliyorum ben de 🙈 sezaryen mi karar verildi acaba meraktan soruyorum? Masallah bebeğinizin kilosu çok güzel tahmini kaç olur doğuma kadar söyledi mi doktor acaba? Ben 33+4’te gittiğimde 2260’dı bizim kız, erken gelme ihtimali de var o yüzden progestan kullanıyorum. 37’den sonra her an gelebilir dedi doktorum ne kadar tutarsak o kadar iyi dedi bakalım biz de 15 şubattan sonra gelir gibi bir his var içimde 🤪