39+1 olduk ama gelmiyor sancı ağrı uykusuzluk yemek yemek isteği derken gelmiyor 33 haftada suyum geldi 1 hafta yattım durdular şimdi de inat etti gelmiyor 🙄😅 yarın kontrolumuz var bakalım ne olacak sizde durumlar nedir doğuma ait belirtiler var mi ?