uykusuzbirben Dnz_yksr 🙂 aynen öyle. Bzde güzel tevafuk olmuş. Bide Oğlumu hatırlamıyorum yarın ultrason kağıtlarına bakıcam nasıllarmş die yıllardır atmadım hala saklıyorum da😀
dlnyny Selcan21 bizim ilk 7.haftamızda fasulye şeklindeydi kesemiz geçen hafta13.+1 de yuvarlağa dönmüştü kesenin şeklide değişiyor sanırım bebek büyüdükçe🤷🏻♀️