Aslihakoglu dunyaya kazık çakmak yada cok yasamak gibi gayelerim hic olmadi . Bende astim hastasiyim annem bana hamileyken icmiyormus ama astimim var . Yani dunyadaki butun felaketler sigara yuzunden yasanmaz:) 12 yil sigara ictigimide yazmistim. Üstelik siz ve sigara icen herkes gibi uzerindeki sigara icmek öldürür yazisini okuyarak iciyordum. Umarim anlatabildim. Neyse birakmak icin iradeye ihtiyacim olmadi emin olunki sizinde yok o yuzden belki bende faydasi oldu, baska bir kisi icin bile faydasi olsa ne guzel olur diye dusundugumden tavsiyede bulundum. Önerdigim kitapta sigaranin zararlari anlatilmiyor neden sigara ictigimizi anlatiyor yani icerken benimde sandigim sizinde suan sandiginiz gibi sigarasiz yasamak cok zor falan degil. Dilerim siz de bigun kurtulursunuz ve benim hayallerimin aksime dilerim siz kazık çakar ve cok mutlu yaşarsınız:)