Glsmaslan Canım ben ogrendigim gün biraktim. Yillardirda icerim. Esim bile kullanir ama ben karnimdakine öyle bi odaklanmisim ki eğer onu icsem karnimda bsy olsa veya dogduktan sonra eğer sigaradan kaynakli deseler varya bak Allah yukarda ömür boyu vicdan azabindan giderdim. Cocugum hakkini helal dahi etse gene benim icim rahat etmezdi. Ben bir evladimi kaybettim onun kendiliginden olusan hastaligi olmasina ragmen kendimi öyle ortamlardan bile kacirdim bak sen düșün. Bu evlat kuzum herkezin iradesi ayni olmayabilir ama herkezin ki evlat ve herkez ayni duyguyu kalbinde yasar. Birakmaya calis paket alma esin iciyorsa o biraksin bitane. Onu uce bol yak iki duman cek birak. Psikolojini kandir. Öyle kahve yapim sigara icim dersen isin zor. Rabbim güç kuvvet irade versin bacim.