Sukran_inc ben ilk halka tatlıya aşerdim sonrasında limonu tuzlayıp tuzlayıp yedim, tatlı hele çikolata hiç sevmezdim bayılıyorum ee kivi olsun limon ekşi elma onlarıda çok seviyorum 🙈😂 ben eşimide yemeye başlıycam diye korkuyorum yakında 😂😂 ama hurafelere inanmıyorum yok kız çocuk çirkinleştirir erkek onu yapar bunu yapar falan bana hep erkek olcak dediler böyle yüzde yüz gibi konuşuyodu herkes hurafelere göre yok sağ büyükse erkek sol büyükse kız falan ay neler neler cinsiyeti bi kız çıktı herkes şok😂😂 bende kız istiyodum canım kızım gölüme doğan oldu sağlıkla doğsunda 🥰