Sukran_inc 3. Gebeligim olduğu icin ben farkli oldugunu anlamistim. Aşırı derecede başım ağrıyordu. Ve cok sakindim. 2 oglumda ise cok sinirliydim cok aglardim ama bas agrim yoktu. Ben bu kesin farklı dedim ve kızım olacak. Yeme işine gelincede oğullarımda tatli ve cikolataya bayılırdim. Kizimda ise tatli ve cikolatadan tiksindim. Kızımda yeşil zeytin yesil elma yedim hep. Oğullarımda tüylenmem cok oldu. Simdi kizimda ise 8 aydir bacaklarimi almıyorum düşün. Kaşım hic çıkmadı kuaförüm bile şaşırdı. Ayrica Etrafta beni taniyanlar cok sakinsin yumuşaksin diyorlar. Çünkü oğullarımda suratsiz geziyordum 😂😂 ya e kadar alakasiz var bilemezyiz ama hormonlar cok farklı bisey. Alt üst ediyor insani. Herkeste farkli etki yapıyor. Kisiye özel bence. Cinsiyetle alakasini oldugunu pek sanmiyorum ama tecrubemi paylaştım 😂