Alinamoms ben 3 aylık hamileyken lcw dan tayt kumaş pantolan ve eşofman altı aldım 2 beden büyük aldım hatta tekrar almak durumunda kalmayım diye şu an 7.5 aylık hamileyim iyiki büyük beden almışım diyorum ve kullanımı çok rahat tavsiye ederim ayrıca int den değil outlet mağazasından aldım normal mağazalarında çeşit yoktu ama outlet mağazasında çok çeşit vardı 😉