Alinamoms Kızlar önerebiliceğiniz hamile taytı var mı.? Alıp memnun kaldığınız. Malum pandemi biyere çıkamıyoruz. İnternetten alabileceğim önerilerinizi bekliyorum 🧚♀️
Sevdalianne Alinamoms ben trendyoldan ışşıl marka aldim ici polarli gibi cok sıcak tutuyor dışı parlak ayrica bel ayari var memnun kaldim Bi tane de bi penye tayt aldim evde giymek icin ama cok ince onda üşüyorum
Minnakkannesi Alinamoms ben pentiden aldım çok memnundum ilk hamileliğimde yaklaşık 6 ay onu kullandım 🤗 şimdi kapandığım için giyemiyorum ama hala durur sağlamdır 😀
Yetgineslihan Sevdalianne canım doğu da yaşıyorum kalın bir tayt arıyordum bende. 96 TL diyor fiyata doğru ürünü bulmuşmuyum acaba. Memnunsan almayı düşünüyorum
Alinamoms Nurov böyle bişey istiyorum vallahi patlıcam artık bi yandan bebe sıkıyor bi yandan giydiğim bugün isyan ettim artık tayt dışında başka bişeyle rahat edemicem.
Alinamoms Ccff3435 beden olarak acaba giymeden nasıl alırım. Ölçü var mı acaba. Bide trendyoldan mı aldınız yoksa lcw kendi sitesinden mi.?
Nurov Alinamoms kesinlikle al rahat et, başka türlü rahat edemiyo insan, çamaşırcılara falan sor vardır mutlaka
Ccff3435 Alinamoms mağazadan aldım ve kendi bedenimi aldım hafif bol beli zaten kumaştan olduğu için esniyor. 51 kiloyum S beden aldım bacakları tam kavramıyor mesela. Bide belden ayarlamalı. Lastik ve düğmesi var
Sevdalianne Yetgineslihan evet şimdi baktim 96 olmus ben 65 e almıştım indirimdeydi o zaman. Işşıl hamile giyim parlak yünlü dalgıç tayt yazıyor adi. Ben 58 kiloyum m beden aldim bacaklarin alt kısmı dar biraz yorumlari okuyarak bedenine karar verebilirsin
mucizemi_beklyrm Alinamoms bende pentiden aldım o kasar esnek ve rahat ki. Ama hava soğudukça ince olduğundan üşütebilir
Mimartezeanne Alinamoms kesinlikle Penti 34. Haftamdayim işe giderken sürekli giydim aşırı rahat maternaty gibi biseydi adı sanırım