Irmakkk01 Kizlar 38+2 olduk 12 günümüz kaldı doktor gelmezse suni ile başlayacak. Korku ve heyecan var. Kızımdan dane ses var ne soluk siz neler yapıyorsunuz bakalım, ben hurma yiyorum yapabildiğim kadar yürüyüş en kötü ihtimalle mahllede 3 5 tür atıyorum ve evde squat
Myssr Irmakkk01 bugun 9 gun kaldi kontrole gitcem. Ayni şekildeym ben de ama demedi suni sanci vs bugun nr dicek bakalim
Irmakkk01 Myssr Yani sezeryanlik.bir acil durumum olmazsa mecbur suni ile baslatacak bana da ama ikisinden de çok korkuyorum 🤭
Irmakkk01 EdaY34 bende yarın gitcektim ama isim vardı carsambaya aldım randevu bakalım muhtemelen çatı kontrolü yapar henüz yapmadı🤷
EdaY34 Irmakkk01 Benim geçen salı sancım oldu yalancıymış ama oldu 😂 Acile gittim o zaman yaptılar çatı muayenesi yarın olurmu bilmiyorum bakalım ne dicek artık doğurmak istiyorum 🤦🏻♀️
Nurov Ya bu çatı muayenesini bana yapmadı doktorum, öyle bişey yok dedi, çatının durumunu doğum başlamadan anlamak mümkün değil hurafe bu dedi, gerçi benimki sezaryen olacak büyük ihtimal ama merak ettim yine de niye öyle dediğini
Vilmavebambam Nurov benimki de aynı şeyi söylüyor ve sonsuz güvendiğim bir hekim kendisi. Endişe etmeyin derim.
EdaY34 Irmakkk01 çok zor değildi ama insan tuhaf oluyor biraz alışık oldukları için ebeler haşırttı bilekboy bodoslama giriyorlar 😂
Kiymet Irmakkk01 ayni gundeyiz bizdede hersey stabil suan elimden geldigince hergun herşeyi yapiyorum dogum icin ama halen yok bi belirtti
haziranin25i Irmakkk01 geçen hafta bir heyecanlandırdı nişan gelince ama ne geeelleeenn var neeee giiidddeeennn 💪🏼