Benimde 29 haftamdayim gece tık yok ben yatıyorum sanki gebe değilim gündüzleri akşamları hareketli ama öyle rahatsız edici.kadar değil anlamadım valla doğsun gorucez.ama beni uyutmayan tek şey el kol uyuşması yüzünden yatamiyorum çocuk değilde bu beni zorluyor yaşıyan varmı ne yaptınız çok zor birşey☹️