EdaCanAlp cnm hayırlısı ne ise olsun inşallah. Ben çok zorladım kendimi normal olsun diye. Zamanı gelmiş demekki oldu. Sezeryan olanda bir sürü anne var. Allah yardım eder. Sen ve bebeğin sağlıklı olsunda . Gerisi halledilir inş. Kasılmalar artıyor doğum başkadıysa böyle 5 dk bir 10 dk bir bebek bir yere toplanıyor baya kasılıyor . Bende bu şekilde oldu. Hayırlısı güzel haberlerini bekliyorum💜💙