Buseyvz teşekkür ederim 🙏🏻. Nisa ve nisa Nur isimleri çok var arnisa ismi bize değişik geldi beğendik anlamıda kötü birşey teşkil etmediği için nasipse koymaya karar verdik . Bazı insanlar ar kelimesini dini teşkil ediyor diye görüyor ve beğenmiyorlar oysaki biz aşırı dinci çok dindar insanlar değiliz normal müslümanız hamdolsun. Namuslu kadın anlamı sanki kötü birşeymiş gibi davranıyorlar. Vahşi hayvan anlamına gelen pars gibi isimler koysam birşey demezler kulağa hoş ve değişik gelir çünkü. Neyse Allah herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻