Scgn123 benim doktorum ayrı ama doğumum genesiste olmuştu ben çokm memnun kaldım temizliği ilgileri doğumum sezeryan oldu anestezi uzm. Hemşireler saolsun çok yardımcı oldular kısmetse 2. Doğumum da marta tekrardan gelip genesiste doğumumu yapacağım.
yengem gelinimiz kuzenlerim ben doğumlarımızı hep o hastanede gerçekleştirdik.