Nonamee ben vajinusmus geçmişimden dolayı sezaryen düşünüyorum ama ümit hanım 37.haftada çatı muayenesi yaptı ve çatımın çok müsait olduğunu kesinlikle normal doğumu denememi istediğini söyledi bebeğimde küçük olduğu için çok rahat doğum yaparsın dedi denemeye karar verdim bebeğim daha kanala inmemiş bekliyoruz duruma göre belli olcak