Hic birsey olmaz ben hep sıcak suyla yıkanan biriyim yaz kıs fark etmiyor valla 2. Defa anne olucam insallah 39+4 oldum su anda banyoda biraz daha uzun kalmaya calısıyorum belime karnıma falan su döküyorumki dogumda acılmam daha cabuk olsun gevsesin diye 😄 hamama bile giden var kızlar son zamanlarında acılma olsun diyede benim doktorum hamam önermiyorum banyoda sıcak su dökebilirsin dedigi icin böyle yapıyorum 😊