fpkprensesim Kızlar kanımda aminiyosentez sonrası enfeksiyon çıktı 19.21 ve doktorum bu largopen ilacı verdi 1g’lık sizce bi sorun olur mu sonuçta enfeksiyon daha riskli içmelimiyim bebeğe zarar verir mi çok kararsız kaldım🤔
KMerveK fpkprensesim ben kullandım canım hiç bi sıkıntı olmadı bitene kadar kullan enfeksiyon bebek için daha tehlikeliymis doktorum doğumu tetikler demişti
sevimlieyuboglu61 fpkprensesim doktorunuz vermiş Mona güvenmiyor musnuz? Burda yazılanlara mı güveneceksiniz
fpkprensesim cansuorel ya ben nifty testi yaptırdım onda down pozitif çıktı sonra aminiyo yaptırdım oda negatif çıktı şimdi herşeyden sakınıp korkuyorum o sebepten 😢
fpkprensesim KMerveK bana da tehlikeli değil mi bebek için dedim eee düşmüyo enfeksiyon napalım dedi yani tehlikeli ama içmelisin der gibi konuşunca aklım kaldı
fpkprensesim sevimlieyuboglu61 ben ona zararlı değil mi ama bebeğe dedim oda bana ee başka çare yok enfensiyonun var dedi o öyle deyince aklımda soru işareti kaldı o sebepten
sevimlieyuboglu61 fpkprensesim doktorunuzu değiştirin lütfen, böyle konusması doğru değil . Geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah
cansuorel fpkprensesim canim allah saglik versin bende korka korka içtim inan doktora tabikide guveniyoruz ama bazilari oyle bir konusuyoki insani korkutuyolar canini sikma allah sifa versin 😘
KMerveK fpkprensesim yok yok iç sen enfeksiyon daha kötü hamilelere verdikleri tek antibiyotik sanırım largopen
fpkprensesim cansuorel öyle inanın kime be diyceni bile bilmiyorsun bi yerde ama bende içiyorum artık napalım
fpkprensesim sevimlieyuboglu61 inan kaç tane doktora gittim özelinde bile iyisine denk gelmedim yine bu biraz daha tanıdı etti diye buna gidiyorum yapcak bişey yok çok ilgilenmiyo kimse