Esss58 Allah sabırlar versin. Şefaatçi olacaktır cennette inş sana, babasına.
Bir kere böyle acı tecrübe yaşanınca hep aynı olacakmış gibi geliyor. Ama Allah’ın izniyle olmuyor kalbini ferah tut.
Kardeşlerimin ikisi de bebeğini doğumla kaybetti. Sonra mevlam yine verdi hamd olsun.