Ogi34 benim ki tam ayrılma olmuş anında kaybetmişim zaten ben ilk kanama başladığında öldüğünü hissettim hatta o kadar kanı ömrü hayatımda görmediğim için giderken bir daha dönmeyeceğimi düşündüm.. Bitti buraya kadarmış dedim. Yoğun bakımda kaldım 4 unite kan aldım çok zor günlerdi. Seninkinin sebebi hakkımda bir şey dedi mi doktor.