hazal1991 meryemerdemir CRP enfeksiyon varlığında yükselir normalde, bende de 14 falandı yanlış hatırlamıyorsam, doktorum 100 çıkarsa endişeleniriz demişti.
meryemerdemir hazal1991 evet canım enfeksiyonda çok riskli gebeler için o yüzden tedirgin oldum. bugün tekrar kank verdim inşallah düşmüştür.