hanımlar mrh 🌸 16+4 günlük gebeyim göğsümdeki iyi huylu hamdolsun kitle yüzünden crp yükseliyor sonuçlarımı göstermeye de gidemedim bu hafta içi gidicem inşallah ama referans değeri 2-5 normal olan benim ki 11 bu konuda da hiç bi tecrübeye sahip değilim önemli seviyede mi acaba tedirgin oldum.tecrübeli anneler cevap verebilir mi acaba?