Cupkek İğneyi tam sıkamadım bi sorun olurmu kızlar ya yani şöyle basamamışım ama dibi çok çok az böyle dibe ittirince fışk diye çok az çıktı çok endişelendim bebeklerin kalbi iğnesiz duruyor ya yetersiz gelirse bugun için çok endişeliyim 🤷♀️
Yaso26 Cupkek bi problm olmaz inşallah havasını alırken de bi miktar akıyor bazen benimde kaliyr içinde Allah’ıma emanet olsun bebeklerimiz inşaallah
rmdfile Cupkek ben de kullanıyorum arada dediğiniz gibi oluyor araştırdım sorun olmayacağını düşünüyorum. Bir gün iğne vurmayı unuttuğum da olmuştu doktoruma danıştım aklına geldiğinde vur devam et bir şey olmaz demişti.
Yenigelin234 Dört binlik ocsapar iğneden kullanıyor canim görümcem ona sormuştum unutursan noluyor diye o da ayda bir kere unutunca bir şey olmuyor dedi doktorum demişti
Zeynepahmett Cupkek endişe etme canım hiçbir seycik olmaz.. ben bir gün unutmuştum yapmayı düşün.. Doktor o kadardan bir şey olmaz Allah in izniyle
Sermec27 Cupkek canım bir sey olmaz korkma gecen annem vururken birazı dısarıya püskürdü bir seyde olmadı rabbim evlatlarımızı korusun inşallah 🤲
E_m_l Cupkek ben de vuruluyorum iğne bulunması zpr oldugu ıçşn doktorum bır gun vur diğer gun coraspirin iç dedi donusuümlu kukanıyorum
rmdfile Cupkek benim de 3 kaybım var malesef ben de çok korkuyorum her kontrolde tansiyonum 18 lere çıkıyor stresten 😐 ama korkuyla da olmuyor anı yaşamalıyız ilerde bebeklerimiz doğduğunda onlara güzel anılar anlatabilmek için 🤗
E_m_l Cupkek evet ya nekadar surer bilmiyorum bi kaç tane daha vardi onları kesti ama iğne vurulan normal dogum yapamıyor diye bi post okumuştum bende ondan cok endişeleniyorum
Karenn Cupkek Çok az kalmayla birşey olacağını ben de sanmıyorum. Bana da oluyor bazen dibinde çok az kaldığı yada havasını alırken biraz boşa gittiği. İçinizi ferah tutun bence