Selimegzoglu valla onu bende bilmiyorum benim henüz açılmam yok 🙁 normal doğum dedi ama bakalım yarın belli olur herhalde inşallah açılmam olurda eğer öyle birşey olursa yarın başlık açarım plates topu ve squat başladım yağmur yağdığı için yürüyüş yapamıyorum pek ama evde elimden geldiğince çok hareketliyim hurma yemeyede başladım meryem ana otu bulursam ondanda alıcam ama henüz bulamadım