Doktordan henüz geldim. En başından beri sezaryen istiyordum, o yüzden çatı muayenesi yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsızdım. Bugün doktoruma “gerek var mı” diye sorduğumda, sen bilirsin, aklında bir soru isareti kalsın istemiyorsan bir bakalım dedi. Ben de sırf sağdan soldan duyduğum ve buradan okuduğum kadar korkutucu mu diye, bir de benim gibi korkan ve henüz çatı muayenesi olmamış anne adaylarına bilgi vermek için kabul ettim.
Bir kere öyle el kol sokmalar, içeride döndürmeler gibi seyler yok😊 zaten öyle olmadığını biliyordum. Iki parmağıyla kontrol ediyor, iceride parmaklarını açarak çatıya bakıyor ama inanın canınızın acısından ölüp bitmiyorsunuz. Hani uzun zamandır iliski yasamazsiniz da, sonrasinda iliskiye girerken biraz zorlanirsiniz ya. Aynen o his. Zaten jel sürdüğü için kolay oluyor. Evet rahatsızlık verici, hatta ben biraz da kendimi kastım ama siz daha rahat olursanız çok güzel geçecektir. Nefes alıp verene kadar da bitiyor, çatala çıkmamla inmem bir oldu. Diyeceğim o ki kendinizi korkutmayın, cesur olun ve o çatala çıkın😁