idiloska Zelihauzn gerçekten ama ya, böyle bişey olamaz, yürüyeyim karnım şişiyor, az ayakta durayım karnım şişiyor, olayı anlayamadım, anlayamadan da 9.aya girmiş olacağım bence. Şu an o kadar şiş ki 4 ay filan değil az sonra doğacak gibi. 😂