Damlae16 Zelihauzn aynen canım çıkar daha çok erken hem ne kadar geç çıkarsa o kadar az zorlanırız taşımakta böyle çıkmaması daha iyi bence 😂
MiniCooperAnne Zelihauzn Yoktu.😅 Herkes sasiriyordu hamileyim deyince. Geziyordum, yuruyus yapiyordum sahilde. Bir an da sisince karnim, cabuk yorulma ve de nefes aip vermekte gucluk basladi. Bu da birazcik daha popumun ustune oturma zamanim geldigini hatirlatti bana.😅
Chucky Zelihauzn kızımda 20 haftalık falandı 🙈 bunda 16 ama bu kızıma göre baya büyüdü ikinci diye sanırım
birmelekannesi_ Zelihauzn öyle tabiki annesi o haftalarda ben yuz ustu filan yatiyordum simdi hic bir turlu yatamiyorum uyuyamiyorum☺
minikoglumm Kızlar ben vücuduma bakarak valla gobekliyim yani bacaklarım felan normal kalınlıkta ama gobekliyim o yüzden 7. Aya kadar anca diyorum hahahah yaaa 🤭🤭🤭
MiniCooperAnne Zelihauzn Ah maalesef.🤦🏾♀️ Yine sukrediyorum. Cok tatli gecti benim ki, ne bulanti ne aserme hic bir sey yasamadim. Hic yokmus gibi oldu.😅 Umarim diger hamisler de sorunsuz, hareketli ve saglikli bir surec yasarlar.🙏🏾😍
Fat-45fat Zelihauzn inşallah Canım Bana peogestan verdi o çok yapıyormuş bulantı bas dönmesi .bugün başladım bakalım kullanmaya suanlık birsey yok
idiloska Zelihauzn 15’de küçük ayva göbek çıktı, 17+3’üm sabahları küçük akşamları büyük bir karnım var. Akşamları şişiyorum, ☺️😂😂