elifsahinn BirsenAy çok sevindimmm ❤️ canım benimm inşallaahh 🙏 hamilelerin duası kabul olurmuş bize de dua et. Sende sağlıklı ve zamanında kucağına al inşallaahh🙏
BirsenAy elifsahinn amin canım sağolasin 🤗 hep dualarımda var çocuk isteyenler emin ol ki 🥺🥰 tez zamanda sanada nasip olsun
Ozgulos elifsahinn amin inş canım benim rabbim isteyen herkese nasip etsin, hiçbir kadının kucağını boş bırakmasın 🙏🧿🤗
uykusuzbirben elifsahinn ben kullandığım ilk ay hamile kaldım şmdi 31+4 olduk şükür. Çatlatma iğnesinden 14 gün snra gebelik testinde pozitifi görmüştüm.
Yasemin0728 elifsahinn klomen + çatlatma ignesiyle ilk denemede çok şükür tuttu 😊 Rabbim sana ve isteyen dileyen hayalini kuran herkese nasip etsin inşallah canım 😊
Cupkek elifsahinn Kullandım hamile kalamadım, famera ile ilk ay da kaldım geçen ay 🤭 famera daha etkili
elifsahinn sutlaacc canım yeni gördüm evet bitti. dünde çatlatma iğnemi vurundum. birde duphaston verdi. inşallaaahh hayırlısıyla bende güzel haberi alırım ❤️