2020 yılının ocak, şubat. Mart aylarında düzenli olarak kullandık, doktorun söylediği şeylere uyarak ama bir sonuç alamadık, hatta mart ayında çatlatma iğneside vurulmuştum ama bi işe yaramadı, mart ayında korona başlayınca hastaneye gitmeyi bıraktık, ortalık düzelsin sonra bebek fikrini tekrar düşünürüz dedik, herşeyi oluruna bıraktık, kendiliğinden haziran ayında hamile kaldım, şimdi 32 haftalık olduk bile, rabbim herkese basip etsin inş, çok stresli bir süreç, biliyorum çok zor ama düşünmemeye çalışın moral çok önemli çünkü