Gizemburak35 Kızlar can hastanesine gidiyordum fakat pandemi doneminde cok fazla gelmeye basladı ucreti sizlerin hem biraz uygun hemde memnun oldugunuz hastane doktorlar var mi?
Aylinadamm Gizemburak35 ben özel hayata gidiyorum konakta muayene ücreti 85 TL. Fatih beye gidiyorum ve çok memnunum tavsiye ederim çok relax bir doktor ki ben panik atağim beni bile sakinleştirdi kuzum 💃
cagla7980 Gizemburak35 Bayraklı Ata sağlık muayene ücreti 115₺ Meltem Hanım a gidiyorum. Çok temkinli, güler yüzlü, anne sevecenliğinde bir doktor. Öneririm🙏💝
Seliminannesi23 Gizemburak35 canim bende turgutlu ozel ege umutta dogum yaptim esra senturk doktorum dan cok memnunum dogum ucreti 3500 muayene 75 tl ❤️
SimgeTopcu Gizemburak35 sada ya gidiyorum doktorum Hatice hanım çok memnunum tavsiye ederim. Muayne ucreti 140tl doğum 3500tl
cagla7980 Gizemburak35 18 haftalığız🥰😊 doğum bu sene 5.000 oldu biraz fazla arttı ama hastane ve yenidoğan yoğun bakımı doktorlar iyi😇
Rojbinizgi35 Ege yaşam hastanesi ipek demir hocam gayet memnunum gebeligimin ilk ayından beri oraya gidiyorum ve gayet memnunum muayene ücreti 75 tl
Iremayca3108 Rojbinizgi35 ikili tarama testinden falan ne kadar alıyorlar ben ilk doğumumu egepolde yaptım oda süslemesi fotoğrafçı si içindeydi ege yaşamda da var mi
-Bicibici- Rojbinizgi35 canım bende ipek hanıma gidiyorum. Kaç haftalık hamilesin? Burda mı doğuracaksın
Aylinadamm Oykuaygun hiç gitmedim ama hakkında kötü birşey hiç duymadım da doğumu daha öğrenmedim ama 2.500 2.700 arası diye biliyorum
Aylinadamm Oykuaygun Konak köprü varya ykm falan onun arkasında katlı otopark var hemen onun arkası hiç karışık bi yerde değil
Rojbinizgi35 Iremayca3108 valla canm ben sezeryan olacam 2750 anlaştım normal doğumda aynı oda süsleme fotoğrafçı yok içinde ikili tarama için valla yanlış hatırlamıyorsam muaneyle birlikte 100 lira falan verdim egepolda ne kadar ücret doğum için süsleme falan içinde olarak
cagla7980 Gizemburak35 Amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım aynı zamanlarda doğum yapacağız sağlıkla zamanında olsun inşallah🙏🥰🧿