Esrakavak bende öyleydim 1 günde belki 10 kişinin hamilelik haberini alıyordum psikolojim alt üsttü hep ağlıyordum ama çok dua ettim.. Sizde sakın duadan vazgeçmeyin hiç beklemediğiniz anda olur benim en ufak gebelik şüphem yoktu ona rağmen beklememek için test yaptım pozitif görünce elim ayagım titredi.. Sana da ismini anarak dua edicem inşallah RABBİM nasip eder herkese🤲