Kızlar merhaba.. adetıme 4 gun kaldı dayanamayıp test yaptım negatıf😔 ama bende dayanılmaz bı bacak agrısı var sanki kilometrelerce yürümüşüm gıbı. Ama evden cıkan bırı degılım yanı evde yorulacak bı iş dahi yapmıyorum… erken mı yapmısım testi ama olsa gebelık cıkardı demı😔😏