Pnrss06 merhaba canım ben 2 ocakta çatlatma ignesi oldum. 13. Günde cuma günü idrar testi yaptım silik çizgi çıktı cumartesi sabah tekrar yaptım net ikinci çizgi çıktı. Pazartesi kan vermeye gittim gebe olduğumu öğrendim doktor 2 gün snra tekrarla dedi çarşamba tekrar verdim kan ve beta hcg yükselis güzel perşembe gel dedi bu hafta perşembe gidicem kontrole keseyi gorucez inşallah 🤲🤭 çatlatma ignesi vurulmadan 2 3 gün önce ilişki olmuştu bizim bide normalde 36 saat snra ilişki diyor doktor ama ben 12 saat snra ilişki yaşadım 36.satte tekrar ilişki oldu ve bunu takip eden 3 4 gün daha ilişki oldu. 2 ocakta ikinci çatlatma iğnesini vurulmuştum ben. İnşallah seninde tutar ve bebeğine kavuşursun 🥰