Badebebekkk Ben de hamileliğimi ilk öğrendiğim de çok mutlu olmustum 1,2 gün sonra dank etti stres başladı bende ne yapıcam ne edicem 3,5 ayım hep istifra etmek,baş ağrısı(migren) çekmekle gecti.Daha sonra tekmelerini hissetmeye başlayınca da dedim ben doğurmak istemiyorum bu Allah’ın biz kadınlara verdiği en büyük mucize🙇♀️Doğuma kadar olan sürecim cok güzel gecti taki doğuma 1 2 hafta kalana kadar bu defa da başladı doğumum nasıl olucak uykusuz kalıcam ailem uzakta nasıl yapıcam edicem demekle,şükür oğlum doğdu dünyanın en güzel duygularını yaşıyorum Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah. Şuan da bazen bakıyorum oğluma diyorum ki ben oğluma yetebilir miyim ona bakalilir miyim annelik yapabilir miyim bi derdi ağrısı olsa anlayabilir miyim, çok şükür Allah yardım ediyo ve bakabiliyorum bi ben bi eşim varız akrabalar var ama ailem uzakta buna rağmen herşey bi şekilde oluyo.Annelik böyle bişey sanırım bizim depresyondayım diye düşündüğümüz şey aslında evlatlarımıza yetebilir miyiz korkusuyla kapıldığımız duygular. Allah kalbinize ferahlık versin bol bol dua okuyun ve hamileliğinizin tadını cıkarın,çünkü bu duyguları yaşamaya hasret olan o kadar cok kadın var ki kıymet bilelim ❤️🙇♀️Bu arada oğlum 50 günlük taze annelik duygularımla yazıyorum.☺️