NilayRuya tayt aldım pantolon sevmediğim için LC ve DeFacto dan deneyimlerim şöyle oldu LC den aldığım beden olarak L idi ve gayet rahattı beli ayarlanabilirdi DeFacto dan aldığım xL olmasına rağmen dar oldu bacakları falan istediğim gibi likralı çıkmadı ve beli ayarlanmiyordu :)