Hilalsny Hurma yemeye ne zaman basladiniz yada baslayacaksiniz ? Benim kiz 29. Haftadan beri bas asagi duruyo su an 33 haftaligiz henuz normal dogum olacagi net degil doktorum 37 gibi cati muayenesi yapcam ondan sonra net bisey söyleyebilirim dedi.
Hilalsny Busbus58 28 cok erken degil mi ya doktorunuz onayladi mi peki ? Birde normal marketlerde satilan hurma dimi bu yememiz gereken
Seda-34 minisinannesiiii 😮böyle bi etkisi var mı gerçekten. Ben ilk ayımdAn beri yiyorum şuan 5 aylık oldu her gün 5 6 tane götürüyorum canım istiyor yememek mi lazımdı son aya kadar😳
Hilalsny minisinannesiiii benimde 29da gittigimde bas asagiydi. Su an 33 hala bas asagi biraz korkuyorum erkenden dogar diye ama bi yandan da 40 i beklemesini istemiyorum 38 39 gibi gelsin 😂😂
yasmnydn Hilalsny ben 33.haftadayım doktorum başlayabilirsin dedi hurma yemeye ve doğum için egzersizlere
Hilalsny yasmnydn bende 33 teyim henuz sormadim ama bi sonraki kontrolumde sorcam sizin doktor basla dediyse bende mi baslasam 😂😂
Busbus58 Seda-34 yok ya alakası bu ikinci gebeliğim ilkindede erkenden yemeye başlamıştım 40+1 de doğdu😄😄
Hilalsny Seda-34 hele ilk 3 ayda yemek komple yasak diye biliyorum ben rahim agzinkn acilimini kolaylastiriyo yumsatiyor diye biliyorum. Ilk aylarda dusuge son aylarda da erken yenirse erken doguma sebebiyet veriyo diye duydum. Tam.net bilmiyorum ama siz dusuk zamanini gecmişsiniz zaten :))) yinede cok yemeyin bence
Busbus58 Hilalsny ben mebrum seviyorum onu yiyorum. Tatlı krizine iyi geliyor o yüzden yiyorum birazda. İkinci gebeliğim ilkindede edim bir yan etkisi yok bence çünkü oğlum 40+1 de doğdu😄
Hilalsny Ranipmust bende henuz sormadim doktoruma ama 35 te muayenem var 36 gibi baslamayi planliyodum aslinda
Oyagunaydin Hilalsny bence herkeste etkisi farklı bu hurmanın o yüzden yinede son zamanlarda yemek daha mantıklı
Hilalsny Oyagunaydin canim cekiyo ve 40i beklemesini hic istemiyorum 😂😂😂 yuzunu gostermiyo bizim cadi merak ediyorum neye benzediğini 😂😂
Seda-34 Hilalsny vallahi tatlı isteğimi bi tek o bastırıyor bi çikolata bi hurma istiyorum çikolata zararlı diye hurmaya yönelmiştim o da gümledi şuan😂😂
Oyagunaydin Hilalsny valla inanki bende yüzünü hiç görmedim o kadar merak ediyorum ki 🤣🤣doğunca görecez artık