Ben de “faydali faydali” dediler diye iyi bir mekanda hayatimda ilk defa somon yedim.. Öleceğim zannettim o gece. Şiddetli sanci çektim 8 saate yakin. Popomun altinda klozet, önümde yer silme kovasi.. Ağla ağla Çikar çikar mahvolmuştum. Hastahaneye gidecek-gidelim diyecek halim bile yoktu. 20li haftalardaydim.. Baliği severdim, tövbe ettim adini duymak bile istemiyorum. Bebek iyi şükür, nasipse doğuma son 25 günümüz kaldi #ÇOKDİKKATEDİN 👀👶