ExcitedMom archmom doktor tavsiyesi olmadan kullanmakta bi sakınca yok sanırım değil mi bende pek balık tüketemiyorum vitaminlerim düşük biraz ama
Nergisssss ExcitedMom doktorum 12. Haftada başlattı tüm hamilelik boyunca devam etmem gerektiğini söyledi
archmom ExcitedMom hayır herkese verilen bişi . İlaç değil zaten . Üzerinde de yazıyor . İlaç değil takviyedir diye . Anne adayları için özel geliştirilmiş bir takviye . Doktoruna sor istersen .
minikfare1 Nergisssss pregnomarin ilk 5 ay bunu kullandım hamile kalmadan önce başlamıştım şimdi efa mom verdi doktorum
-Kbra8- Nergisssss regenesis max kullanıyorum bende. Hiç koku falan yapmıyor herhangi bi yan etkisi de olmadı. 13.haftamdan beri kullanıyorum 24.haftamdayım 😊