Nergisssss archmom ben normalde balık yiyemiyorum bu söylediğiniz markada ağızda tat kalıyor mu acaba 🤔
archmom Nergisssss hayır bırakmıyor . Tersine normal vitamin tadında . Ben aksam yatmadan kullanıyorum . Bulantı yapması durumuna karsı . Bebek gelişimim önde ve değerlerim testlerde baya iyi çıkıyor . İşe yaradığını görebiliyorum 🥰
Sevmbiln https://www.google.com.tr/search?q=ocean+omega+3&client=safari&channel=iphone_bm&prmd=sinv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwikkfr5wbXuAhUIhRoKHWFKCHAQ_AUoAnoECAIQAg&biw=414&bih=622#imgrc=DF3Oa7OECAh4uM
ogretmmenanne Nergisssss İmom kullanıyorum 9. Haftada başladık 34 olduk. Hafif kokusu var ama yazın daha çoktu şimdi o kadar değil bol suyla içiyorum tadını hiç almadım. Aynı zamanda multivitamin. Çok memnunum
Mybabyizmir Nergisssss ocean mummy kullanıyorum. OMEGA 3 multivitamin ve multimineral içeriyor. Fiyatı da 65 tlydi sanırım
ExcitedMom archmom doktor tavsiyesi olmadan kullanmakta bi sakınca yok sanırım değil mi bende pek balık tüketemiyorum vitaminlerim düşük biraz ama