zeyzey87 evet maalesef, bu konudaki devlet politikasının değişmesi lazım. Çünkü herkes için geçerli değil tabi ama genel anlamda baktıgımızda özel sektör calısanları daha ağır şartlar altında calısıyor… bunun dışında sağlıkçılarımız bu dönem en zor şartlar altında calısan oldular, Allah yardımcıları olsun.