Aycanmbenim aynen canım 24+0 dan itibaren alabilirsin.Şöyleki kontrolünü yapan doktoruna söylüyorsun şu tarihte idari izne ayrılıcam diye o sana durum bildirir raporu yazıyor. İşte şu şu isimli hastamız 24+0 gebedir.Bilgilerinize ar ederim gibi.Bunu alıp çalıştığın hastanenin personel sicil birimine götürüyorsun onlar sana evrak düzenliyor ona işte bi kaç imza attırıyosun Başhemşire,sorumlu hemşireye falan sonra tekrar personel sicile getirip bırakıyorsun.